Witch Fly
- EAN: 8021041010119
- Producent: Corfix
Czarownice h1> & Lt; p> & LT, mocne i GT; Długość gry: w którym, / silne i GT, i wzmacniacz; nbsp, 30 minut i lt; / p>
strong> Liczba graczy: strong> nbsp; 2-5 p>
strong> Wiek: & nbsp; strong>
Witchcraft to szybka gra karciana, w której twoim głównym zadaniem będzie wyszkolenie pięciu czarownic tak dobrze na lotku z miotły, aby w żadnym wypadku nie spadały. Za każdy sukces otrzymujesz książkę czarodzieja. Tylko ten, kto zbiera najwięcej, może wygrać.
Zasada gry Witche: h2>
Ze wszystkich kart czarownic tworzony jest pakiet pickupów i umieszczany przodem do dołu na środku stołu. Po prawej stronie tego pakietu będą udostępniane karty, a opakowanie będzie po lewej stronie. Istnieje 5 rodzajów kart czarownic zgodnie z kolorami w grze. Poszczególne pakiety są sortowane według koloru pod lokalizacją dla udostępnionych kart.
W jednym pociągnięciu, gracz może zabrać swoją czarownicę, aby zdjąć miotłę, a następnie wylądować lub upuścić. Jeśli wyląduje, może ją sprawdzić i zdobyć książkę o czarownicy.
& Lt; p> & LT, mocne i GT; start čarodějnice- i wzmacniacz; nbsp; silne i GT, graczy umieszcza kartę z opakowania lub dobíracího od zwykłych. Gracz może użyć następujących ruchów: p>- & Lt; p> & LT, mocne i GT Attach czarownicę jej własnym letky- i LT; / silne i GT, i wzmacniacz; nbsp; flota gracz tworzy kombinację kilku czarownic jednego koloru w kolejności rosnącej zgodnie z wartościami dla kart. Na przykład, jeśli karta o wartości 9 jest najwyżej dołączona, nie można już wstawić karty o niższej wartości. li>
-
& Lt; p> Lokalizacja czarownice wśród kart wspólnych strong> - jeśli gracz nie chce lub nie może dołączyć do czarownicy własnej floty, umieszcza je na akcje zwykłe wylądował karty. Jednakże gracz może to zrobić tylko raz podczas swojej tury. li>
- strong> Miękkie lądowanie strong> - Jeśli gracz nie chce rozładować kart i nie umieścił kolejnej karty we wspólnym magazynie, weźmie jedną eskadrę w rękę. Osiągnęło to miękkie lądowanie. li>
- & Lt; p> Twardy přistání- & nbsp; strong> jeśli już gracz umieszcza kartę do wspólnego pnia, może nadal ciężko wylądować w taki sposób, że twoja ręka bierze do floty przy najmniejszej ilości kart. Dopasowując, możesz wybrać. li>
- & Lt; p> Upadek miotły strong> -. Jeśli gracz umieszcza kartę wśród kart wspólnych i wyciągnąć karty nie będzie nigdzie umieszczone, to musi i wszystkie karty tego samego koloru umieszczone na akcje zwykłe, a tym samym jego kolej kończy < / p> li>
- & nbsp; strong> Jeśli gracz opuścił czarownicę miękkim lub twardym lądowaniem, może to sprawdzić. Gracz wybiera z jednego koloru (musi mieć co najmniej 3 karty tego samego koloru) czarownicy. Za trzy czarownice w jednym kolorze otrzymują 1 książkę, 4 za 2 książki i 5 za 3 książki. Te karty zostaną następnie odroczone. li> ol>
W grze dostępna jest również karta jokera i czarnego kota. Jeśli na karcie w kieszeni pojawi się czarny kot, wszyscy gracze muszą wyrzucić tyle kart z ręki, że mają tylko 5 lewych. Gra kończy się, gdy pozostaną tylko trzykolorowe karty podczas gry w dwóch lub trzech graczy. Zwycięzcą jest ten, który zdobył największą liczbę punktów według magicznych książek.
& Lt; H2 GT; ogólna: i wzmacniacz; nbsp; H2 GT;- 75 czarownic w pięciu kolorach li>
- w każdym kolorze karty o wartości od 0 do 15 li>
- 45 czarownic w 5 kolorach li>
- reguły gry. li>
- & nbsp;
- ul>
- Jazyky (cs/sk/en/...): cs
- Délka hraní: 30 min.
- Věk (od): 8
- Věk (do): 99
- Počet hráčů: 2-5
- Rok uvedení: 2010